Navigacija

Mršavljenje nakon poroda

Tijelo nakon poroda

Tjelesne promjene ne prestaju porodom. Vaše se tijelo i nakon njega nastavlja mijenjati. Grudi se pune mlijekom, a maternica se povlači i stišće u svoju standardnu veličinu.

 

 

 

Krvarenje nakon poroda

Nakon poroda posve je normalno krvarenje mjesta na kojemu je bila posteljica obzirom da ono mora zacijeliti.

To je normalan proces čišćenja nakon poroda pri kojem se uklanja sva krv, tkivo i sluz koja se nakupila u maternici tijekom trudnoće.

 

 

Vježbe za trbuh nakon poroda

Kod većine žena čak i dva mjeseca nakon porođaja, trbuh izgleda kao da su u četvrtom mjesecu trudnoće. Ali ne brinite, možete vratiti svoje trbušnjake. Ustvari, dosta žena nakon trudnoće ima još bolje trbušnjake i to zato što su bile vrlo ustrajne u njihovom učvršćivanju i vježbale su znatno više negoli ranije.

 

 

Što nakon poroda?

Svaka će se nova majka složiti da se nakon poroda susreće s bezbroj stvari o kojima brine, koje ju progone i okupiraju misli. Međutim, najbolje što možete napraviti za svoju bebu tijekom prvih par mjeseci nakon poroda jest da se brinete o sebi.

 

 

Steznik nakon poroda

Obično su sve trudnice zabrinute kakvo ih tijelo čeka nakon poroda. I da smo dobile idealan broj kilograma u trudnoći (od 10-15 kg), opet nam nakon poroda ostaje par kilograma viška i koža koja se nakupila u predjelu trbuha.

 

 

Mršavljenje nakon poroda

Poput većine mladih mama i Vi vjerojatno čeznete za time da svoju trudničku odjeću što prije maknete iz ormara i navučete svoje omiljene traperice!

 

 

 

Kako smršaviti nakon poroda?

Tijekom trudnoće žene dobiju, u prosjeku, 15-ak kilograma, porodom izgube oko 5, a ostatak je nerijetko teško skinuti. Mršavljenje nakon poroda bi se trebalo bazirati na kombinaciji vježbanja i uravnotežene prehrane što će relativno brzo dati zadovoljavajuće rezultate.

 

 

Vježbanje nakon poroda

Poslije porođaja mnoge novopečene majke vrlo su nestrpljive i žele što prije skinuti višak kilograma. No, ne žurite se. Nakon napornih trudova najvažnije je da se što je moguće bolje odmorite, uspostavite ritam sa svojom bebom te vježbate mišiće međice.