Navigacija

Francuska dijeta

Francuskinje su jedne od najljepših žena svijeta; ne samo da su vitke, nego su zahvaljujući svojoj prehrani i načinu života među najzdravijim ženama svijeta.

Francuska dijeta nije samo dijeta i plan prehrane nego je uravnotežen način života, a mi ćemo vam pokazati kako Francuskinje, uživajući u ukusnoj hrani i vinu, uspijevaju održati svoju liniju.

Ono što privlači ljude Francuskoj dijeti je zapravo činjenica da se ne zasniva na brojenju kalorija već samo na umjerenoj prehrani. Dakle, možete unositi sve , samo u umjerenoj količini.

francuska dijetaDrugi aspekt ove dijete je kvaliteta prehrane. Često jedemo brzu hranu pripremljenu sa loše prerađenim namirnicama,a upravo tu griješimo.

Bit ove dijete je u kvaliteti namirnice gotovo koliko i u kvantiteti. Preporučuje se ulaganje u namirnice kao proces ulaganja u naše zdravlje.

Treba ulagati u namirnice koje su cjelovite,pirodno uzgojene i bez dodanih kemijskih tvari. Samo neke od  hrana koje se preporučuju su : maslinovo ulje, crveno vino, plava riba, puno voća i povrća i naravno voda.

Voda je izrazito zdrava kao pročišćivać organizma ali nam daje i osjećaj sitosti i u  kombinaciji sa gore navedenim namirnicama sigurno će vas dovesti do željenje linije.

Desert i namirnice koje se inače u dijetama smatraju nepoželjima kao što je recimo sir,  nemoraju to biti.

Croissant ili voćna salata dobar su desert,  a k tome i zasitan obrok bogat vitaminima. No, neka to bude croissant iz pekarnice,a ne iz plastične vrećice i sir koji ste kupili na tržnici, a ne prerađeni sir iz trgovine. Sve je stvar u uloženom trudu koji će vam se zasigurno vratiti

Prerađene grickalice kao što su čipsevi, posoljeni kikiriki i ostali junk food trebi bi se izbaciti. Za njihovu zamjenu možete izabrati mješavinu orašastih plodova koji imaju dokazano pozitivan učinak čak i na raspoloženje.

Kako bi se lakše prešlo na ovaj način života preporučuje se da pripremanje i konzumiranje obroka pretvorite u svojevrsni ritual kada se usredotočite samo na sebe. Dakle, bez listanja novina, gledanja televizije ili osvježavanja statusa na facebook-u. Ako se svakom zalogaju maksimalno predate; uživat ćete više ali i trebat ćete manje pojesti .

Možda mislite da je to puno novca vremena ili truda; no sigurno je manje negoli trošite na anticelulitne tretmane ili članstvo u teretani. Razmislite o tome sljdeći put kada kupite vrećicu čipsa il se dogovrite za ručak u McDonaldsu.