Navigacija

Jedite zdravo da biste živjeli zdravo

Odabir hrane i načina njezine pripreme od ključne je važnosti za suzbijanje ZPG (ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE)-a.

Kada pripremamo visokoglikemijske ugljikohidrate (dakle, one koji se brzo pretvaraju u šećer nakon što ih se pojede), bjelančevine i/ ili masti na visokim temperaturama, stvaramo visoku razinu ZPG (ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE)-a.

Ipak, važno je razjasniti da tu nisu uključeni baš svi ugljikohidrati. Veći dio povrća I žitarica neće se brzo pretvoriti u šećer u krvi, pa stoga nisu glavni izvor brige oko ZPG (ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a. Za razliku od većine vrsta povrća, krumpir je visokoglikemijska namirnica.

Ako ga se prži u vrelome ulju (kao pomfrit ili čips), postaje značajan izvor ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a, kao i toksičnog akrilamida o kojemu smo govorili u prvom člancimau.

Jedite zdravo da biste živjeli zdravoHrana koja po svojoj prirodi sadrži veću količinu masti stvara i više ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a.

Općenito govoreći, nemasna hrana bogata vlaknima, uključujući  mahunarke i drugo povrće, kao i žitarice, uglavnom nije bogata ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-om.

Ipak, valja imati na umu, ako zapržite vegetarijanski hamburger na visokoj temperaturi, u svakom ćete slučaju potaknuti stvaranje ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a.

Orasi i sjemenke, inače bogati mastima, mogu postati izvori ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a kada se zapeku.

Kako biste uživali blagodati takve hrane, jedite je u sirovom obliku. Ovo člancimae donosi podroban popis hrane u svim važnim kategorijama što će vam pomoći da donesete pravilne odluke, a tu ćete naći i mnoge recepte i savjete za pravilno pripremanje ukusne hrane – što je ključna strategija u borbi protiv stvaranja ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a.

Bilo da govorimo o problemima s kilogramima, borama ili pak ozbiljnim bolestima, znamo da je ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE ) glavni uzrok. Zapravo, kao što to Perriconeovi čitatelji već znaju, a brojna znanstvena istraživanja ističu, upala, koja je u samome korijenu stvaranja ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE )-a, uključena je u proces starenja i zaslužna za bolesti vezane uz starenje.

Izbor svakodnevne prehrane ima značajnu ulogu u pravilnom ili nepravilnom starenju, kako izvana, tako i iznutra. Srećom po nas, kao što ćete vidjeti u ovome člancimau, neke vrste hrane su nezamjenjive po svojim svojstvima održavanja optimalnog djelovanja stanica i nude nam najbolju zaštitu od ZPG ( ZAVRŠNI PROIZVODI GLIKOLIZACIJE ) akceleratora zbog kojih smo podložni dijabetesu, srčanim bolestima, raku i drugim degenerativnim bolestima.