Navigacija

Kako smršaviti nakon poroda?

Tijekom trudnoće žene dobiju, u prosjeku, 15-ak kilograma, porodom izgube oko 5, a ostatak je nerijetko teško skinuti.

Mršavljenje nakon poroda bi se trebalo bazirati na kombinaciji vježbanja i uravnotežene prehrane što će relativno brzo dati zadovoljavajuće rezultate.

JEDITE POLAKO

Kako ne biste odjednom pojeli previše, dajte organizmu vremena da vam javi da ste siti. Naime, tijelo ima osjećaj sitosti tek nakon 20 minuta jela. Zbog toga svaki zalogaj dobro prožvačite i zapamtite: jedete li polako, lakše ćete probaviti hranu, mnogo manje ćete pojesti i nećete patiti od žgaravice.

kako smršaviti nakon porodaOSNAŽITE MIŠIĆE

Možda nemate vremena redovito ići na fitness ili aerobic,  a vjerojatno ste i umorni od nespavanja i mnogobrojnih obveza. Usprkos tome, odvojite svaki dan barem 15 minuta ili pola sata za vježbanje. Dok beba spava, napravite set vježbi, a ako pak niste tip za vježbaje, potrudite se da što više hodate. Odlično je što nam u tome savršen partner upravo može biti naša beba. I njoj će dobro doći da bude na svježem zraku.

Nakon nekog vremena ćete zasigurno upoznati i druge mame u šetnji sa svojom djecom pa  će zajednička šetnja postati pravi užitak i ugodna razmjena iskustava.

Ukoliko se pak odlučite na vježbanje, savjetujemo da nakon poroda svoje povjerenje date stručnim Centrima. Mi preporučamo jedan takav u Zagrebu – Centar za zdravo i lijepo tijelo Altis.

SMANJITE UNOS NEPOTREBNIH KALORIJA

Napravite salatu s upola manje kalorija – smanjite količinu ulja te umjesto njega izmiješajte žlicu začinskih trava sa žličicom senfa, dvije žlice ulja, dvije žlice vode i dvije žlice octa (jabučnog, vinskog ili balzamičnog).

Također, umjesto voćnih sokova, pijte što više vode, a umjesto slatkiša – jedite voće.

POSPREMAJTE STAN

Kućni poslovi znaju biti zamorni, no doista mnogo kalorija moćete potrošiti ako se posvetite svaki dan samo jednoj prostoriji svoga doma. Pranjem posuđa se na primjer potroši oko 220 kalorija na sat, a pranjem poda 120 kcal. Možete staviti neku ugodnu glazbu pa ćete s više užitka prionuti na posao. Namještanjem kreveta s podizanjem madraca i istresanjem pokrivača trošite oko 135 kalorija na sat. Slaganjem polica možete iskoristiti oko 250 kcal, a usisavanjem oko 190 kcal/sat. Pranjem prozora potrošiti ćete 250 kcal na sat.

JEDITE ČEŠĆE RIBU

Riba neka vam na jelovniku bude što je moguće češće, posebice plava riba koja je bogata nezasićenim masnim kiselinama. No, ne zaboravite ni na bijelu ribu koju konzumirajte barem jednom na tjedan.