Navigacija

Kružni trening

Kružni trening sastoji se od stanica (obično 6-12) koje se izvode jedna za drugom, gdje duljina odmora između pojedinih vježbi varira, te one čine jedan krug.

Trajanje intervala u stanici određujemo vremenski ili brojem ponavljanja, dok interval odmora između stanica varira zavisno od cilja koji želimo postići (cca. 15-30 sekundi).

kružni treningTakođer određujemo broj ponavljanja krugova, te odmor nakon završenog kruga (2-5 minuta).

Kružni trening je zasigurno jedan od najboljih načina da se za relativno kratko vrijeme dovedete u pristojnu kondiciju.

Ovakvim treningom možemo utjecati na razvoj snage, izdržljivosti, brzine, eksplozivnosti, razvoju specifičnih vještina, gubitak kilograma.

Bilo koji trening, a posebno kružni trening ne bi smijeli započeti bez kvalitetnog zagrijavnja.

To je dio treninga koji moramo ozbiljno shvatiti i nikako preskočiti!

Zagrijavanje treba trajati 10-15 minuta i njime moramo obuhvatiti sve zglobove i mišiće na tijelu. Istezanje treba biti dio zagrijavanja i dio „hlađenja“ na kraju treninga.

Primjer jednog kruga:

•Zgibovi – 30s rada, 30s odmora

•Čučnjevi – 30s rada, 30s odmora

•Sklekovi – 30s rada, 30s odmora

•Trbušnjaci – 30s rada, 30s odmora

• Iskoraci – 30s rada, 30s odmora

•Leđnjaci – 30s rada, 30s odmora

Kvalitetne programe kružnog treninga možete potražiti u zagrebačkom Centru za zdravo i lijepo tijelo Altis.