Navigacija

Kupus dijeta

Kupus je povrće visoke biološke i niske kalorijske vrijednosti. Njime se u organizam unose najaktivniji elementi za održavanje biološke ravnoteže organizma i za njegovu obranu od raznih bolesti.

Dragocjena je namirnica i zbog sadržaja tartronske kiseline koja usporava pretvorbu šećera i ostalih ugljikohidrata u mast, što ga čini poželjnom namirnicom za smanjenje tjelesne težine.

Kupus dijeta je jedna od najstarijih i najučinkovitijih dijeta. U prošlosti se pojavljivala i pod slijedećim imenima: manekenska dijeta, dijeta Dolly Parton, vojnička dijeta juhe od kupusa, dijeta čudotvorna juha, dijeta bolnice svetog srca, dijeta sa juhom za sagorijevanje masnoća, nova dijeta klinike Mayo itd.

kupus dijetaDijeta se provodi sedam dana, ali po potrebi i/ili željama može se provoditi i duže.

Jednostavna je za pripremanje, tijelo sagori više kalorija nego što ih unosimo i očisti se od nečistoća.

Tijekom sedam dana moguć je gubitak i do sedam kilograma. Ako jedete samo juhu, možete za sedam dana izgubiti čak i više od deset kilograma, pa se savjetuje da u tom slučaju prekinete s dijetom.

Tijekom provođenja dijete strogo je zabranjena konzumacija alkohola. Ukoliko planirate konzumaciju, trebate prestati sa dijetom najmanje 24 sata prije.

Svaki dan se jede juha od kupusa, a ovo je standardni recept: 5 velikih glavica crvenog luka, 2 zelene paprike, 1 ili 2 konzerve rajčice, 1 svežanj celera, 1 velika glavica kupusa te jedno pakiranje juhe iz vrećice bez tjestenine. Vodu posolite, poparite, dodajte peršin po želji i malo paprike i pustite do se kuha dvadesetak minuta dok povrće ne omekša.

Za preciznije savjete da li je kupus dijeta za Vas te ukoliko želite brže rezultate, preporučamo da se obratite Centru za zdravo i lijepo tijelo Altis.

Kad god ste gladni, dozvoljena je konzumacija ove juhe u neograničenim količinama. Također, donosimo prijedlog jelovnika kojeg možete kombinirati sa juhom od kupusa, no najbolje rezultate svakako ćete postići ako jedete samo juhu te uz juhu popijete još nezaslađenu kavu ili dijetalni sok.

1. DAN

Dan konzumacije juhe i voća, izbjegavati banane. Bilo bi poželjno konzumirati lubenice i dinje jer sadrže manje kalorija od ostalog voća , a i riješit ćete se nakupljene suvišne vode iz tijela. Za piće se preporuča nezaslađen čaj, kava bez mlijeka i voda.

2. DAN

Na ovaj dan uz juhu možete konzumirati koliko povrća želite, samo da izbjegnete glad. Poželjno je izbjegavati grašak, kukuruz i leću, a konzumirati lisnato povrće. Za večeru možete pojesti veliki pečeni krumpir na maslacu. NE zaboravite juhu, konzumirajte ju najmanje jednom tijekom ovog dana, voće je na ovaj dan zabranjeno.

3. DAN

Na ovaj dan bez krumpira, a također i povećajte količinu juhe koju konzumirate. Dosad ste trebali izgubiti 2-3 kilograma, ako ste se pridržavali pravila.

4. DAN

Dozvoljena je konzumacija tri banane tijekom dana, potrebni su vam ugljikohidrati, a juhu i nemasno mlijeko konzumirajte koliko hoćete.

5. DAN

Osim standardne juhe koju morate pojesti, danas možete jesti i kuhanu govedinu i svježu rajčicu. Potrudite se da popijete bar dvije litre vode kako bi mokraćna kiselina nastala uslijed dijete izašla iz tijela.

6. DAN

Možete jesti govedinu s kuhanim povrćem uz obaveznu konzumaciju juhe.

7. DAN

Jedite juhu od kupusa, smeđu rižu i povrće u neograničenim količinama, pijte nezaslađen voćni sok.