Mesna dijeta

Mesna dijeta, nekima poznata pod nazivom visokoproteinska dijeta, spas je za sve ljubitelje mesa koji žele i imaju potrebu izgubiti kilograme.

mesna dijetaDijeta se temelji na izrazito visokom unosu proteina (svih vrska mesa i ribe), dok je restriktivni dio usmjeren na uglikohidrate koje se skoro eliminiraju, čak se i konzumacija, mliječnih proizvoda, voća i povrća smanjuje.

A vitamini? Vitamine nadomješćujete pomoću dodataka prehrani, vitaminskih tableta i napitaka.

Meso i ribu možete pripremati na sve načine (kuhanje, prženja, pečenje, sušeno) osim pohanja,dodajući im sve začine koji u sebi ne sadrže ugljikohidrate, začini koji su zabranjeni su ketchup i senf…

Zašto izabrati mesnu dijetu? Mesna dijeta idealna je ukoliko ste ljubitelj mesa, i cilj vam je promjena tjelesnog tkiva više nego gubitak kilograma.

Ova dijeta unosom proteina dovodi do gubitka masti i povećanja mase mišića, koji su i do 3 puta teži od masnog tkiva i različite gustoće. Promjena kilaže nije mjerilo uspješnosti mesne dijete već promjena obujma i rasporeda masnog tkiva.

Mišljenje stručnjaka

Evo što su nam rekli u Centru za zdravo o lijepo tijelo Altis o mesnoj dijeti:

Kao i kod svih dijeta, treba voditi računa da se primjenjuje u skladu sa određenim individualnim stanjima organizma. Tako bismo savjetovali da izbjegavate mesne dijete u slučaju da imate povišen kolesterol i trigliceride.

U suradnji sa RTL-om radili smo istraživanje na Dukan dijeti koja je i slična mesnoj dijeti pa smo imali slučaj da se Ani koja je sudjelovala u projektu povisio kolesterol na gornju granicu već u periodu od mjesec dana. I dalje je sve bilo u granicama normale ali da se radilo o osobi koja ima već povišen kolesterol, isti bi mogao “skočiti” van referentnog intervala.

Savjetujemo da pogledate video u kome možete vidjeti rezultate navedenog eksperimenta!