Navigacija

Voćna dijeta

Voćna dijeta temelji se na unosu voća i povrća koje sadrži malu količinu šećera i masnoća te velik udio vode. Ovim petodnevnim režimom prehrane možete očistiti svoj organizam od toksina, ojačati imunitet i spriječiti infekcije.

voćna dijetaVoćnu dijetu možete prakticirati 7 do 10 dana a onda nastaviti jedan dan u tjednu, kako bi ste očuvali težinu i napunili organizam neophodnim vitaminima,mineralima,vlaknima i poboljšali probavu .

U prva 3 do 4 dana veoma često se javljaju umor, glavobolja, zadah iz usta, vrtoglavica, ali ne brinite ovo su bezopasni simptomi i reakcija organizma na veliku promenu u načinu prehrane a ponajviše na značajno smanjenje unosa kalorija.

Mnogi ljudi prekidaju voćnu dijetu zbog ovih simptoma i stalnog osećanja gladi. Ali treba biti uporan i izboriti se s tim prije svega sa osjećajem gladi. Možda je dovoljno samo pomisliti da dok osjećate glad,vaš organizam mora koristiti kalorije iz masnih rezervi a to je ono što zapravo želite i što će dovesti do mršavljenja. Iako se bazira na unosu voća i povrća, banane, grah, grašak, krumpir i šećer su zabranjeni.

Ako se pravilno pridržavete zadanog jelovnika, uz pomoć voćne dijete može se igubiti do 3 kilograma u 7 dana.

Donosimo Vam primjer tjednog  jelovnika:

1. dan

Doručak: voće, dvopek, kava
Ručak: voće, kuhano jaje, kiselo mlijeko
Večera: 2 rajčice, 2 kuhana jaja, 1 krastavac, 2 dvopeka

2. dan

Doručak: voće, dvopek, kava
Ručak: voće, kuhano jaje, kiselo mlijeko, 2 dvopeka
Večera: 125 grama kuhane teletine,  rajčica, voće, dvopek

3. dan

Doručak: voće, dvopek, kava
Ručak: voće, kiselo mlijeko, 2 krastavca
Večera: 125 grama kuhane teletine, voće, dvopek

4. dan

Doručak: voće, dvopek, kava
Ručak: 125 grama sira, rajčica, dvopek
Večera: 125 grama kuhane teletine, voće, dvopek

5. dan

Doručak: voće, dvopek, kava
Ručak: 200 grama kuhane teletine, rajčica, dvopek
Večera: 500 grama kuhanog povrća, jaje, rajčica

Ukoliko između obroka osjetite glad, pojedite malo lubenice ili drugog niskokaloričnog voća.

Iako se petodnevni režim prehrane može ponavljati dok ne postignete željenu težinu, važno je prije svega posavjetovati se sa stručnom osobom.