Navigacija

Vodena dijeta

Vodena dijete omogućava gubljenje i do pola kilograma po danu! No oprezno, provodi se najčešće svaki drugi dan i to povremeno, nikako na duže periode.

Iako ima mnoge protivnike, u prilog vodene dijete ide istraživanje koje povezuje tekućinu uzetu iz hrane i tjelesnu težinu. Žene koje su konzumirale više hrane bogate tekućinom imale su manju tjelesnu težinu i manji indeks tjelesne mase (BMI).

vodena dijetaRežim prehrane vodene dijete:

Doručak se sastoji od velike čaše vode, čaja ili prirodnog soka. Voće i sokovi mogu se jesti i piti po želji, količinski neograničeno.

U razdoblju između doručka i ručka konzumira se velika čaša vode, čaja ili prirodnog soka, nekoliko plodova voća (preporučljivo je kombinirati različite vrste). Sugerira se da se jede sezonsko voće, npr. u jesen i zimu citrusi i grožđe, a u proljeće i ljeto dinje, lubenice, i sl.

Ručak sačinjavaju čaša vode prije jela i čaj nakon jela. Jelovnik bi se trebao sastojati od sirovog povrća na salatu u količinama po želji, uz dodatak ulja, octa, limuna i začina po  želji. Salati se mogu dodati i masline, a smije se jesti bilo koja vrsta sirovog i konzerviranog povrća (šparoge, krastavac, artičoke, celer, zelena salata, mrkva, paprike, luk, kukuruz, sojini izdanci, endivija, itd.)

Čaša vode ili čaja ili prirodnog soka baza su užine, kojima možemo pridodati čašu mlijeka, jogurta ili 30 grama sira ili 1 komad voća.

Večera započinje čašom vode, a nakon jela bi se trebala popiti šalica čaja. Jelovnik večere se sastoji od 100 grama mesa (piletine, teletine) ili 150 grama ribe (oslić) ili jednog jaja s povrćem i voćem.

Važno je piti barem 8 čaša vode dnevno i prehranu temeljiti na namirnicama bogatim vodom.

Kako je već napomenuto, dijetu nikako ne smijete provoditi tijekom cijelog tjedna da se ne bi izgubila ravnoteža tvari u organizmu. Obzirom da je prehrana jako rigorozna, svakako se posavjetujte s Vašim liječnikom prije njezina držanja.