Navigacija

Mršavljenje vježbanjem

Aerobic i mršavljenje

Aerobic je postao jedna od idealnih aktivnosti za gubljenje kilograma. Zabavna je, nemonotona i zanimljiva sportska aktivnost i to za žene diljem svijeta.

 

 

 

Mršavljenje hodanjem

Hodanje je veoma zdrava fizička aktivnost, a često ne previše naporna ni zahtjevna. Hodati možemo svuda, vrlo je jednostavno, a pokreti koje pritom izvodimo su najprirodniji i najprilogođeniji ljudskom tijelu.

 

 

 

Kružni trening

Kružni trening sastoji se od stanica (obično 6-12) koje se izvode jedna za drugom, gdje duljina odmora između pojedinih vježbi varira, te one čine jedan krug.

 

 

 

Vožnja bicikla

Bicikl je sjajno prijevozno sredstvo i možete ga parkirati gotovo svugdje. Ne zagađuje okoliš, a pridonosi i vašem zdravlju. Mnogo je razloga zašto bi trebali voziti bicikl.

 

 

 

plivanjePlivanje

Kako uključuje većinu mišićnih skupina i osigurava dobar aerobni učinak, a koristi i otpor vode, plivanje se smatra jednim od najtemeljitijih oblika vježbanja: osnažuje mišiće cijelog tijela, podiže vitalnost i jača kardiovaskularni sustav.

 

 

Fitness

Koristeći utege možemo poboljšati tonus mišića, povećati samopouzdanje, pravilno se držati i smanjiti bolove u kralježnici. Općenito dijete mogu dosta brzo dovesti do gubitka masnih naslaga, no dijeta bez vježbanja će dovesti do smanjenja mišićne mase.

 

 

Orbitrek i mršavljenje

Vožnjom orbitreka oponaša se kretanje poput trčanja, a ukoliko uključimo i rad ruku, oponaša se kretanje poput trčanja na skijama. Pomoću njega zatežemo mišiće donjeg i gornjeg dijela tijela uz istovremeno sagorijevanje masnih naslaga. Opterećenje zglobova je minimalno (za razliku od trčanja po pokretnoj traci).

 

 

Rolanje i mršavljenje

Za vrijeme rolanja cijelo je tijelo u pokretu, pa se redovitim bavljenjem ono razgibava i jača, te se podiže tjelesna izdržljivost i kondicija. Rolanje jača čitavu muskulaturu, a posebno mišiće leđa, trbuha, nogu, stražnjice i bedara (najkritičnijih zona žena), i to bez opterećivanja kralježnice.

 

 

Istezanje

Istezanje vam zvuči vrlo korisno? Pa, desetljećima su nam to ponavljali. Ipak, vjerojatno je skoro sve u što ste – vezano za istezanje – vjerovali, potpuno pogrešno. Je li istezanje najvažniji dio tjelesne aktivnosti, način kojim se smanjuje rizik od ozljede i sprečavaju bolovi?

 

 

Tjelovježba

Ne postoji čarobni štapić čijim biste jednim potezom mogli smršavjeti, ali jedna taktika skoro uvijek uspijeva: tjelesna aktivnost.

 

 

 

 

Vježbe snage

Žene, pročitajte ovo dvaput: vježbe snage nisu više rezervirane samo za muškarce. Zapravo, to bi vam mogla biti najbolja taktika za mršavljenje — čak bolja od hodanja ili trčanja.

 

 

 

Brzo hodanje i mršavljenje

Kao jedan od najjeftinijih načina vježbanja, nametnulo se brzo hodanje. Ono nije samo dobar način za postizanje i održavanje kondicije, već i odlično utječe na psihičko i emocionalno stanje našeg organizma.